botox

Elvis får som sagt botox var tredje månad under en narkos i rumpan, ringmuskeln. För att kunna få ut sina behov utan problem. och vi har märkt att han mår mycket bättre när Elvis får Botox. Äter och gör nr 2 utan problem, då slipper vi ge lavemang liknande hela tiden.
Men det är jobbigt att han måste sövas hela tiden bara för det lilla ingreppet som tar 5 minuter. USCh....

Mina vänner
Postat av: amsibamsi

Jag har haft flera barn på förskolan som fått botox som hjälp. Och alla mått så bra av det. Något som varit sjukt jobbigt för dom existerar inte längre som problem, och det är så skönt att se :)

Förstår dock att det är sjukt jobbigt att han måste sövas...

2010-02-23 @ 20:10:49
URL: http://amsibamsi.myshowroom.se
Postat av: Caroline

Hej igen!

Detta har jag aldrig hört talas om tidigare- eller jo kanske men ej tänkt vidare på det. Kanske ngt för Stella i framtiden? Just nu är hon akut sjuk som sagt vad så vi får se...men att läkaren inte ens talat om det? Lite besviken över det!

kram till er

2010-04-16 @ 19:48:27
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Monica

Hej!

Vår son får också botox regelbundet. Vi var just inne för hans tredje behandling. Fungerar bra men det är jobbigt att de måste sövas.

Han är dessutom väldigt "svårstucken" så denna gång fick de söva med mask...

2010-05-05 @ 21:58:58
URL: http://ivanmauritz.wordpress.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0