Grekland 3



Här var det bad mitt på natten hur härligt som helst.
Det fanns tjejer som hoppade i med sina fina klänningar på, det va lite roligt=)
Fint avslut på ett bröllop


Elvis sista bad-Elvis älskar att bada, jag säger det igen- han är en fisk i vattnet.
Min stora pojke.



så fin min pojke är...



fin fot under vattnet



Palamidi- hej då för denna gång "snyft"



Alltsså jag hade förväntat mig att det skulle bli mera jobb med att resa själv med barn, alltså visst det är tufft. Att själv hela tiden ska behöva ta olika beslut och själv säga till, men det gick. det var på brollopet då jag var helt slut för att Elvis var helt omöjlig då...
men jag är så glad över att min bror o svägerska var med och hjälpte mig.
Och jag är väldigt stolt över min son som har stått ut med mig...heheheeeh kanske inte det lättaste?
att vara själv med mamma i så många dagar=)
Det grekiska folket är faktiskt helt underbara, de ville mer än gärna hjälpa mig och med Elvis.
över förväntan.
ja o nu är det jobb time men snart semester igen och nu när vi nyss har kommit hem från grekland ska vi tänka på en ny resa till grekland igen heheehe roligt va?
jo du läser rätt hela familjen ska till grekland igen snart, och vi ska åka till nafplion också, snacka om vad min "pappa" tasso blev glad,o jag med för den delen för jag längtar redan tillbaka........

ps Elvis säga på grekiska :

yaso- hej o hej då
orea-något som är bra eller fint
banjo- bada
papos-farfar/morfar
o på engelska bey bey
duktigt va?


Mina vänner
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Vill se fler bilder på dig i din fina klänning! :)



Vi är hemma nu ngr dgr men sen åkervi iväg en sväng igen så vi ksk kan ses när vi är tillbaka?!



Kraaam

2010-08-04 @ 10:50:54
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0