Thailand del 3



Sambo D tände denna lykta men inte såå smart att skjuta upp den precis vid bostadsområdet eller vid palmerna, den fastnade vid palmens blad, som tur kom den loss själv, oj oj där vart jag rädd.



Här bodde vi i tre nätter, koh Jum/koh Pu som det också kallas



Det här är livet



Så här ser det ut invändigt i vår koja, tre nätter så fint...



Solnedgång



Koh Jum



Elvis faster gifte sig på koh Lanta, så underbart vackert bröllop i paradiset...



Söta Lilla Elvis



Visst är det fint?




here i come..............



då var man i storstan igen efter 2 månader av bad, sol, njut, med mera......visst blev det en fin bild från planet



STOCKHOLM

Mina vänner
Postat av: Nilla

Tack för glögg & pepparkakor. Det blev en snabbvisit, men så roligt att träffa er och lillplutten. Ni hade verkligen härliga dagar i Thailand, så fina foton. Och Malena & Jimmys bröllop, nu blir jag ju lite rörd och gråtig :o)

Kramar

2009-11-29 @ 21:39:18
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

God kväll Elvismamman!!!

Fina bilder du bjuder på. Det e nästan så man längtar bort för en stund.

Kram från ONSLUNDA!!!

2009-11-30 @ 20:15:46
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Men åhhhh, nu känner jag ju igen Malena och Jimmy. Ses ju mest i dörren till dagis eller skolan när man har vardagen i hälarna,,, Och nu minns jag att Vera berättade att de gifte sig i Thailand! Nu faller bitarna på plats. Vilket sammanträffande!!!



Och jag håller med, Phuket var inget för mig heller, fast det var perfekt att vara sjuk där ;)



Kram på er!

2009-12-15 @ 15:00:40
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0