Thailand 2009

En tripp till Thailand i två månader 090129-090401.
Vi behövde en break up i tillvaron efter all sjukhus vistelse med Elvis, och bli en familj igen. Vi sa att det är bättre att byta miljö och tarmskölja där, än hemma. Vi levde livet som en familj äntligen! öluffade, alla tänkbara trafik sätt tog vi oss fram med, Det går bara man vill!



Elvis åker Tuk-Tuk mitt i Bangkok...Det går hur bra som helst. Elvis har plåster vid sidan pga att skydda kinden mot sin hjälm som han också har haft för att räta till huvudformen.




Koh Lanta hur fint o underbart som helst, rekomenderar starkt!



Underbar strand bild



Väderomväxlingen gjorde att Elvis fick halsfluss, och behövde därför uppsöka Koh Lantas
allmäna sjk, vi sov där två nätter sen ville jag åka till Phuket Internationella sjk, Elvis blev frisk
efter 1 natt där. Jag litade fullständigt på Thailändska sjukhus de är grymt duktiga!



Sambo D som inte vill vara med på kort, men hans arm kan jag bjussa på=)



En av Phukets stränder, Alla har vi vår smak av semester paradis men Phuket är inget för mig, så det så!



Koh Samui ett av mina paradis platser, men nu har jag varit här fem gånger måste
jag säga att jag har tröttnat, det har blivit för exploterat...



Fint va?



Koh Tao, ja va säger man, ETT PARADIS...............



Under thailand vistelsen kom min mamma o lillebror till Thailand i två veckor, det va guld värt!!!



Tatoo med en bambopinne med små små nålar, sen hackar man försiktigt. Och det står ELVIS på thailändska, Elvis måste ha lite buddha skydd, överst och underst på min tatoo betyder just skydd!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Du är så himla duktig, det går ju som en dans det här. Härliga bilder från er resa. Tur ni kom iväg, det var bra för er.

Puss & Kram från Svärmor

2009-11-18 @ 22:25:36
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Vi har också legat inne med vår son på sjukhus i Thailand, fast Bangkok-Phuket hospital vilket var rena lyxsjukhuset. Hur fint som helst, egen balkong och så bra personal. Imponerande! Thailand är ju också väldigt kunniga i just Hirschsprungs så det kändes också väldigt bra.



Jag läser vidare....



2009-12-12 @ 16:32:23
URL: http://baldersvagen.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0