Året 2009

ja mitt 2009 har varit upp o ner....som allas kan jag tro
JANUARI- dagen efter nyår åkte vi in med elvis akut för han bara kräktes o kräktes o det som vi befarade var att han va förstoppad igen o det va han. några dagar på sjukhus o vår efterlängtade thailand resa som skulle bli av den 28/1 blev allt mörkare. På någon vecka kvar fick vi beskedet att vi fick åka eller vi skulle få göra som vi ville sa de. Vi tänkte så här att Elvis hade gått upp i vikt mådde bra, o tarmskölja skulle vi ändå få göra här, så det spelade ingen roll för oss vart vi gör det bara vi fick åka o bara vara en familj. Ett halvår på sjukhus utan familjeliv, ja det förstår ni kanske.

FEB-MARS-APRIL- Thailand, underbara månader i thailand några besök hos doktorn o något oroväckande samtal där om att Elvis ev hade lugninflammation med mera usch det va obehagligt...men ElvIS är en kämpe o som tur va det inte det. Fick vara med om min svägerskas fina, vackra bröllop.....Min mamma o bror var också i thailand, lärde känna nya platser o folk, Elvis små framsteg.

Ja sen va det mycket jobb, jobb! hela sommarn bara jobb.....i den fronten ja inte vet jag, vet inte hur jag ska säga, jobbigt kan man lugnt säga att det har varit sista tiden.....Facket är inblandat iaf mer vill jag nog inte säga just nu....

Elvis börjar på dagis- Går- Pratar- Elvis sa gubbe idag=)=)

Jag fyllde 25 i somras o de va en helt underbar fest......

Tack till alla mina vänner o familj för detta år som gått o jag önskar att alla ni där ute får en underbar start på 2010, Jag har en nära vän som jag tänker extra på......






Mina vänner
Postat av: Mari

Gott Nytt År!

2009-12-31 @ 16:11:36
URL: http://mammagladh.blogg.se/
Postat av: Anna Hulda Eriksdotter

GOTT NYTT ÅR!!!!

Från oss i Skåne!

2009-12-31 @ 17:14:42

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0