Mycket....

Men herregud vad många läk besök o möten vi har framför oss pust o stön men det är ju ett måste. Ibland ser våra liv ut så o allt ska då ske på en o samma månad? 
förra veckan var det dietisten.  
igår var det möte på förskolan, idag är det sjukgymnast på ks som ska titta på Elvis hals o rygg, för att se hur han går. O det tog ca 10 min sen var det klart. Vi skulle få en remiss till en röntgen för att dubbelkolla. Bra att de är noga. Elvis går nog som han gör för synens skull. 
Imorn är det utv samtal på fsk. 
Torsdag ska jag på lunch date med mina kära kollegor❤på kvällen ska vi på info kväll för Elvis skolgång i höst. ja minst sagt ett full späckat schema. O nästa vecka blir det ännu mera möten o en massa måsten. Men på fredag åker vi till torpis o blir borta till måndag för sambo d har tagit ledigt på söndagar. Härligt! Lång helg!!!
 

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0