Valborg!

Det är så trevligt när ens vänner puschar på lite=) o faktiskt frågar om vad man gör o vill gärna komma=) först skulle vi vara helt ensamma o ha tråkigt faktiskt. vet inte varför men det skulle bara vara så. Men sen hörde min fina jean av sig o hörde vad vi gjorde på valborg. Det klart man bjuder då;) o sen hörde min mor av sig o ville komma, ja men åh så trevligt, o så min momo ännu trevligare=) ja o då blev det helt plötsligt fullt hus, så mysigt=) jag var iväg o handlade lite för kvällen men en hostande elvis i släp tåg inte så lyckat kanske, men det gick=) o det blev succe av vår valborg. så roligt, o mysigt, o bara vara=) alla hjälpte till, o ja nästan jag satt sedan vid bordet o sa vad sakerna skullle stå eller hur jean??;))))) Elvis fick en kompis, hebbe så go=) elvis underhöll allihoppa=) vår lilla komiker=)



så mysigt o grilla=)



vår första middag utomhus för i år=)



Elvis så lycklig



Jean leker tittut med Elvis=)



Hopp, Hopp



Skåååål



Vår fina uteplats, vad mysigt det blev efter att Sambo D fixade den hela dagen=)



Din tur o hoppa stuts matta=)



Så mysigt o sitta utomhus=)



ååååå...massage fick jag....

så fin kväll, tack så hemskt mycket!

puss på er;)


Mina vänner
Postat av: Nilla

Åh, vilken mysig Valborg ni fick. Glad för er skull, synd att jag jobbade, annars kunde vi ju suttit där med er och haft trevligt. Kram till er alla

2012-05-01 @ 17:29:17
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0