Efterlängtade bloggen!

hej kära ni, åh så jag har lägntat efter att blogga igen, bara skriva av sig o berätta hur våra dagar är just nu...
vi mår bara bra, det rullar på. vi har haft en krånglig dator just därför har jag inte haft tiden att blogga. vi jobbar på, o elvis går på förskolan. just denna vecka har elvis o sambo D varit sjuka.
jag bjuder på lite bilder, igår var vi hos elvis flickvän tilda, det var länge sen vi sågs. de hade så kul=)))
Idag ska vi bara ta det lungt.
Elvis spelar gitarr o ser på the voice på tv=)))
Elvis badade i badkaret och visade att han kunde dyka=) helt otroligt! super duktig!
O här har vi kärleksparet, så underbart söta. de leker så fint tillsammans o har så kul ihop=)))

Mina vänner
Postat av: Nilla

Härliga bilder på Elvis.

Kram på er

2012-01-23 @ 18:50:03
URL: http://nillasdagar.blogspot.com/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0