Vår vecka!

förra veckan var en rolig vecka! då var jag på bröllopsmässa med min kära vän som ska gifta sig i sommar, o där mötte jag min andra fina vän som också ska gifta sig i sommar o jag ska vara brudtärna! o elvis ska också ja vad heter det? ja men elvis ska vara med iaf till prästen..ja ni förstår väl? mycket att se där o bra med tips.
fast inte för mig inte, utan för mina vänners skull;)
man vet aldrig eller hur?
Elvis var på 4 års kontroll o det gick galant, så duktig var han...elvis följer sina jämngamla, o det är ju underbart! så otroligt lycklig att jag har dig min prins!
jag skulle ju ta bort födelsemärken, jo tjena. dr tittade på hela kroppen o sa bra, bra, bra, bra, bra. inga konstigheter. bra. du behöver inte ta bort några. nähä? okej hej o hej då!!!! morrrrrr....
i lördags åkte jag, elvis o elvis momo pulka o det var så kul=))) elvis ville hem till momo. så då blev det tomt här hemma. så tråkigt tomt. usch så tomt det var. vi längtade faktiskt ihjäl efter vår elvisen. vi pratade om elvis söta gester som han har, o hur elvis pratar o rör sig vid läggdags med mera.=)))))))))))))
vi älskar dig så enormt myckt vår fina pojke!
just det ännu viktigare att tala om, min söta vännina har fått sin prinsessa, föddes den 1 feb. lilla söta isole=))) välkommen till världen!

idag är vi hemma o myser, elvis är förskyld o jag vabbar!





Mina vänner
Postat av: Nilla

Det händer en hel del. Trevligt med bröllop, kul att Elvis ska vara med också. Hoppas att han kryar på sig snart.

Kram

2012-02-07 @ 17:05:02
URL: http://nillasdagar.blogspot.com/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0