tur jag har dig, älskar dig

hej alla, ja vad ville jag denna gång?
jag hostar o hostar, är inte kry ännu men det är sådanna tider nu då alla är lite små förskylda, o det märks ju mer nu när man jobbar på förskola.
händer inte så mycket, jobbar, avd möte, jobba över på stänging.
ja, det vanliga..
jobbar, o står i, idag hade vi rytmik o det var kul, barnen uppskattade det verkligen.=)
vi var ute på em i 3.5 timme. ehm så länge har jag aldrig varit ute. jag har fleece, raggsockor, vinterskor, o överdrags byxor heheheeh o mössa=) jag kunde ha varit ute lite till;)

ja men ja måste ju berätta att jag glömde min matlåda på elvis dagis idag, men jag ringde o taladade om att jag hade glömt den. jag tar med mig mat om det är ko eller gris på jobbet. men iaf, då kom sen min gubbe lilla med matlåda til mig, så lyxigt, o gulligt=) jag har tur jag;)

nu är det myspys hemma...

på fredag ska jag äta middag med vänner, underbart. o på lördag lite shopping till mig...=)

som elvis brukar säga: tur jag har dig älskar dig min sambo D


Mina vänner
Postat av: Nilla

Visst är han bra din sambo...och min son.

Kram

2011-10-26 @ 18:07:02
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0