braaaaaak

ja som ni vet så har vi inte haft ett sovrum på typ flera månader, vi har sovit i omgångar i en liten bäddsoffa, o ja varför gör vi det? jo för att väsbyhem har opålitiga takläggare kanske? som inte har haft skydd på taket när det har regnat...idioter rent ut sagt ja!!!
så vi har fått vattenskada i vårt sovrum. men det har dröjt o dröjt innan de har fixat.
Men äntligen är det klart nu...Sambo har jobbar hårt för att det det ska bli mysigt igen. o ja, vi stod o pratade om att det är äntligen klart, så skönt att sova i en stor säng, äntligen=)
ja men va händer då??
jo jag sätter mig ner på nedersta kanten ja där man har fötterna, o braaaaaaaaaaaak sa det....
hahahahahhahaha s'ägen är förtörd, kapput!!!
ja fast det skulle väl kanske kunna fixas kanske??? men ja sängramen var gammal...så jag höll på skratta ihjäl mig, så komiskt. o allt går ju verkligen sönder nu, först diskmaskinen sen sängen o vad sen???

så nu ligger vi på golvet igen....


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0