KS!!!

Min lilla kille har varit på ks igår och gjorde en magnet röntgen under narkos. ingen fara i sig så klart. hans doktor har velat länge veta hur elvis ögon verkligen ser ut inuti. det är ingen doktor som riktigt vet hur det står till där inne.
men det klart det är läskigt för ja man vet ju inte va de kan hitta...
hjärnan är ju så ja va säger man lite nytt, o stort o ja ni förstår kanske hur jag menar???

elvis var så duktig, han tyckte så klart det var obehagligt att systrarna satte nål, men sen fick elvis hello kitty såpbubblor;)

Jag o min mamma satt o väntade i ca 1 timme o så vaknade min prins till o var så snurrig som när man är på lyset;) hihihihihih

han ramlade ihop, kröp på alla fyra;) o skrattade o va lite dåsig..

sen så var det fart på honom...;)








Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0