Jag har fått en Award!!!

Award!

Tack så hemskt mycket, svärmor för denna award! Tack Gunilla

Reglerna se ut så här.

A: Kopiera awarden på er blogg!
B: Länka till personen som gett dig awarden!
C: Berätta 7 intressanta fakta om dig själv!
D: Välj 7 andra bloggar som du vill ge awarden till!
E: Länka till deras bloggar!
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dom denna award!

 

Får se vad jag har i bagaget som är intressant för er kära bloggare.....

 

Tja...intressant eller inte..

 

1/ Jag har bott i Grekland, i 5 år och gått första klass där.

 

2/ Jag har bytt glasögon titt som tätt, vartannat år ca. dags igen kanske, va två år sen?=)

 

3/ Jag har dyslexi

 

4/  I högstadiet fick jag ett diplom, personligaste stil. ha ha hippie, punkare som man va!


5/ Jag älskar att resa, varma thailand är aldrig fel

 

6/ Jag har en liten fobi med att flyga flygplan, det kan man inte tänka sig va, som vi flyger!

 

7/ Jag har klaustrofobi

 

Jag vill ge dessa 7 denna award, som de förtjänar.

Malin

Anna-Maria

mammagladh

mshook

Anna

Amsibamsi

Frunsbravader


Mina vänner
Postat av: Nilla

Varsågod för din Award, den är du väl värd.

Kram

2010-01-27 @ 10:55:15
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Mari

Åhh, tack!



Kikar närmare på det ikväll, ska ut och studera snöflingornas utseende. Brrr!

2010-01-27 @ 14:07:15
URL: http://mammagladh.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0