En liten överaskning!

Hej igen.. jag har en liten överasknig, har inte skrivit så mycket här på bloggen tyvärr. Jag hinner inte hahaaha... jo nu till överaskningen. Jag var på tillväxt ultraljud för att se att allt såg bra ut o att bebben växer som "HAN" ska hihhiih...o jag kunde då inte låta bli o fråga eller ja jag i liknande åh kan du bara titta efter vem som bor i magen? o dr såg på en gång att dt blir en liten grabb till.=) åh vad jag är lycklig. Ja alltså visst det klart alla hade sett fram emot att vi skulle få en flicka, för vi har inte många flickor i vår familj. Men jag är överlycklig....tänk att vi vet nu vem som bor där inne.=) känns så underbart..Men ja det är ju just med namn, vi har verkligen inget pojknämn... Eller ja några stycken men vet inte ifall de kommer passa...? Men först på listan på min lista är nog Lennon. Det tyckte jag om...=) det passar oss...=) coolt namn va? Ja mina dagar går att lämna Elvis på förskolan hem o ta det lungt o sen äta luch o vila en stund o sen hämta Elvis o ja dagarna går så otroligt fort...på söndag är jag redan i v 34! helt galet, å jag bara längtar tills vår lilla mirakel kommer<3

Mina vänner
Postat av: Nilla

Men tänka sig...Lennon står överst på min lista också ;)Visst är det härligt att veta vem som bor där inne i din mage. Det blev så verkligt, längtar såå efter mitt femte barnbarn. Vi ses snart. Kram

2013-03-28 @ 19:59:07
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0