hej...

hej, ja det var länge sen igen. jag har så stort behov av att skriva ner allt, för jag är en tänkare. jag vet inte riktigt just nu vart jag eller hur jag ska sortera mina tankar. jag har mina fack i mina tankar hahahaha. sorterar o tar bort vissa tankar för sådanna tankar vill jag inte ha just nu...osv..
hm svårt..ibland är det svårt att blicka framåt o då är det så att jag blickar bakåt tänk om, ja tänk om på vissa händelser som har skett i bakåt tiden...
men jag vet att jag inte får tänka så för just nu har jag en fantastiskt liten kille som mår bra idag, elvis är så fantastisk positiv o ser ljust på framtiden. det är det jag är så tacksam över, att jag har eller att vi har en sådan fin, underbar kille som elvis. han är mitt ljus just nu..=)
det finns inte ord på hur mycket jag älskar elvis.....
Här är elvis vid astrid lindgrens sjk för att få sin botox injektion igen under narkos, vilket gick super bra. elvis farmor var där med honom även pappa såklart. här målar elvis fina teckningar...min konstnär=)))

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja visst är han fantastisk denna lilla kille. Du ska veta att jag sällan har varit med om att en så liten kille är så duktig vid nålsättning. Inte en tår, inte ett endaste gnäll. Han var helt fantastisk.

Massor med kramar

2012-03-09 @ 17:55:06
URL: http://nillasdagar.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0