Stackars lilla pojke!

Elvis har haft eller har sin förskylningsastma o har haft det sen i onsdags, på långfedagen blev elvis hosta mycket värre o hostade konstant. väldigt jobbigt. o vi skulle ju på påskmiddag, o elvis ville så gärna åka till mormor, tyckte då att han kunde åka dit för han verkade må bättre. men hostan blev ju värre stackars min lilla kille. så jag ringde till vårdgiuden o frågade om jag hade rätt host medecin osv o om man ev kunde komma till läkarn dagen efter? hon hade inte tiderna för den dagen så vi fick komma på sena kvällen. Snälla svärfar hämtade oss, och det visade sig att elvis har någon sorts infektion i lungerna, så det blev pencellin behandling. lilla gubben...
hostan har blivit lite bättre, o lite feber....
vi har tagit det så lungt...
men nu börjar jag känna mig lite små sjuk men ack det har jag inte tid med...


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0