koh samiu part 2



vår kära vän manfred han arbetar i en butik o säljer prydnads saker. vi möttes 2004 då han o beyazit arbetade i en raggea bar. vi har åkt o hälsat på dem då o då. det är så trevligt att vi har fortfarande kontakt. o manfred har gift sig med en thailändska.



Elvis var lite skrajsen när han skulle klappa elefanten...



vi åt tillsammans på en japansk resturang.



Vi fick till slut kontakt med vår vän beyazit, som sagt vi gick till den gamla baren o de sa att han var tillsammans med en tjej som har bob marley hår..hm tänkte vi. kan det vara den tjejen som har en butik? världen är bra liten det var rätt. men vi hade inga nr. men en kväll av en slump mötte vi en gemensan vän som hade hans nr. o vi fick prata=)=)=)=)=) äntligen vi gav nästan upp....
Beyazit arbetar nu som att göra smycken=)



Mums....mojito....



Elvis tyckte om biljard



aj vad jag har ont här, ni anar inte vad öron doktorn gjorde på mig, hon blåste o stoppade en massa bomull så jag hörde inte ett smack. skit läbbigt. jag var så svullen. tur att jag fick flyga...



En avskedsfest hej då för oss...



Elvis så tokig...min prins..



snyft hej då koh samui för denna gång....

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0