tjohopp

ja vad händer här då?
jobbat, en låååååång dag känns som evigheter..hahahahah...
vi var i skogen idag o det var så mysigt....
o imorn slutar jag tidigt, jipppeiiii kvart i två=)=)=)
o då får jag hämta min lill prins jipppeii både lämna tidigt o hämta tidigt..=)

sen ska jag på tjej träff med mina tjejer=)
härligt med lite egen tid o umgås med mina=)

o på lördagen blir det shopping ser fram emot det, bara handla till mig=)

lill prinsen mage är si o så med märker jag..hm..han står ju på botox kö, borde få det när som. lillen..men ja mina kära nu måste jag sova, för att få min skönhetssömn;)

tycker det är lika roligt att åka till jobbet o få träffa mina arbets kollegor, tänk vi har alltid nåt att säga o prata om, våra män, hus renovering o ditten o datten;))))))

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0