Bangkok första dagen



Vi landade i Bangkok ca 6 på morgonen, det tog ju lite tid med väskor hit o dit så vi var väl inne i själva stor staden vid 7:30. det första vi gjorde var att åka till tåg stationen och köpte tåg biljetter. För vi ville ju komma iväg fort. och vilken tur, det fanns natt biljetter i sängar på nedre raden=).  så då hade vi bara, ja bara 10 timmar i bangkok...åhhh det gick långsamt o ack så trötta vi var.



Elvis älskar tuk tuk, åhh han var helt galen i dem=) tuk tuk är n moped med soffor där bak.



För att göra nåt av all tid vi hade kvar i bangkok så tog vi en flod tur, en dyr sådan men jaja, jag höll på att somna så trött...



fisk spa, hhihihihi tjiiiiiii vad det kittldades...små fiskar som äter död hud. o ja jag kände mig mycket bättre om fossingarna.

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0