2 veckor..

oj vad tiden går fort, vi har varit hemma i 2 veckor redan...längtar tillbaka=(
vad har vi gjort??
vi har jobbat, o jobbat, o jobbat....
träffat familjen, varit på överaskningsfest för min söta lillebror.
träffat vänner o smidigt planer, så lycklig för min fina barndomsvän som ska gifta sig o lilla jag ska få ha äran att vara brudtärna;) så otroligt lycklig för deras skull.
vad har vi mer gjort???

jo igår var jag ute med jobbet. först bowlade vi, gu så dåligt det gick för mig hahahha, men det är roligt att vara med o träffa dem lite privat=) jag o andra kollegor från andra förskolor gick vidare ut, det var roligt att umgås med helt främmande människor, men ni känner ju mig spontan o glad=)

jahapp, jag njuter av att vara ledig om helgerna, o nu älskar jag att komma hem varje dag, utan flera timmars jobb o komma hem sent o aldrig se elvis eller min darling...o vara ldig om helgerna=)

hur det går på jobbet? jo tack det går bra. det är otroligt intressant o givande...=)


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0