En efterlängtad helg!

Åhhhh vill bara ha helg...
det finns så många anledningar, roliga anledningar!

fredag:
* åka tidigare från jobbet pga av ett läk besök om elvis ögon, ja det är väl inge roligt men men, elvis ska inte med då.
* efter det ska jag möta upp min kära sambo någonstans, vid någon hamn i stan kommer inte ihåg vart. hoppas jag hittar;)
vi ska checka in på silja line. vi ska åka en special kryssning. fullmoon party. det är thai inspirerat. vi ska äta buffe o bara vara själva=)
* det är bara en massa roliga saker som kopplar oss till vårt älsklings land thailand=)
* det är en grupp job2do, från thailand som aldrig har varit utanför europa o de kommer hit=)=)=)=)=) värta bra alltså. o de spelar i 1 timme, men ja det är värt varenda krona!
* vi firar vår 11 års dag=)

lördag:
vi kommer hem på kvällen. och elvis är hos sin faster med kusiner o de ska vara hos gammel morfar som ska ha 100 års kalas. vi missar det på dagen. men vi får väl se om vi hinner komma på kvällen. annars åker vi dit på söndag o på måndag då det är hans riktiga 100 års dag=)

en intersiv, underbar helg!!!!

Jag bara längtar, nu måste jag packa, packa,

kolla upp job2do på youtube


Mina vänner
Postat av: Pelle

Alltså, ville också hemskt gärna åka med Thai-färjan, men fick inte med mig några. -det är för dyrt! var den vanligaste bortförklaringen... Verkar som det var lyckat iaf av dina kommentarer på FB att döma.

jaja, får hoppas det blir fler ggr Job2do kommer hit...

kram

pelle

2011-11-20 @ 17:33:07

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0