utvecklingssamtal

ja det hade vi idag på elvis dagis o de gick jätte jätte bra.
dagis fröken sa att pratar allt mer i meningar efter thaialnd sa det plopp...
ja jag håller bara med henne;)
o ja va mer?
elvis sitter o leker mycket med bilar. han tycker om affären som de leker i och övar på. hur pengarnas värde är osv.
Elvis går fram till fröknarna om det är något, säger till om han fryser, vill ha vatten. det är ju jätte bra.
en del frågor om hans syn va det, o hans välling o astma medecin.
men annars ja bara positivt=)=)=)
de klart min prins är ju den underbarste som finns!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Så skönt! Kram

2011-05-02 @ 22:34:41
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malena

Han är jätte duktig. Det blev jätte fint i bloggen.

2011-05-03 @ 12:10:23

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0