Kärlek övervinner allt!!!!!!

God morgon tog denna underbara bild, när vi just hade vaknat, Elvis försökte förgäves att väcka mig, hihihihih
God morgon mamma, vakna!!!
ELVIS:
ÄLSKAR DIG! MITI MITI så kommer Elvis fram med näsan, som näs puss vet ni. Jag o min mamma gjorde alltid så, o nu så har Elvis tagit över det. det betyder näsa på grekiska näspussar älskar jag!
så sa jag: älskar dig fram o tillbaka till månen.
underbart att vakna så varje morgon. Jag får så mycket kärlek av denna underbara älskade barn!!!!
så jag spricker så mycket älskar jag min prins!!!



Mina vänner
Postat av: Caroline

Hej!

Vilket underbart inlägg med massor av kärlek! <3

Önskar dig en fin dag!

kram till dig

2011-05-17 @ 09:18:57
URL: http://familjensweetie.blogspot.com
Postat av: Caroline

Hej igen!

Jo tack det är fint här med. Det är ju samma blogg om du kollar på adressen, jag bara byter designen ibland.

vad skönt att ni mår fint!

kram!

2011-05-17 @ 10:58:08
URL: http://familjensweetie.blogspot.com

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0