Elvis tankar om gammelmormor

inatt vaknade jag och elvis av en anleding, o då nämnde elvis bara utan vidare sin gammelmorfar alltså sambo ds morfar att han är ensam.
-jag sa då att hjärtat gammelmorfar är inte ensam han har oss.
sen kom elvis in på att gammelmormor ar ensam, himlen.
-jag sa då menar du gammelmormor helga,
mmm sa elvis att hon var ensam i himlen
-jag sa men lilla hjärtat mitt hur kom du o tanka på det nu sötaste,
gammelmormor finns i vara tankar och i vara hjartan
elvis sa då ja o i fötterna
gull unge så fint han tänker och bara sa där utan vidare. att han tänker på sina kära gammelmomo o morfar.
underbara tankar han har.
vet inte hur han kom på att tanka pa dem mitt i natten.
visst var det fint sagt av elvis
finaste elvis.



må så gott kraaaaaam

Mina vänner
Postat av: Nilla

Åhhh, nu blev jag alldeles rörd. Fina, fina, goa Elvishjärtat.

Puss från farmor

2011-05-01 @ 22:51:15
URL: http://nillasdagar.blogg.se/fotobloggen/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0