ahhhhh

Igår kväll gick det inte att lägga Elvis, han vägrade totalt. Fast han var hur trött som helst eftersom han inte sov någon middag. Då tänkte jag: ja nu går han väl o sover tidigt, yes egen tid!
Ja tjena eller hur...;)
Nä det va bråk o stök hela kvällen. han sprang upp o ner. Nu kan Elvis öppna grinden vid trappan aja baja. Det va bara att hålla god min för det ser ju barnen att man blir arg...då är det ju roligt...

Så ja ok...kanske fel av mig men för att Elvis skulle få en någonlunda skön sömn o slippa bråka i all evigheter fick han sova i mitt knä vid soffan. Jag tror han testar mig för jag har varit borta o jobbat...

När jag la Elvis i vår säng o jag skulle sova också då kramade han om mig o sa:::

ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET MAMMA!!!!!!!!!!!

alltså jag förstår inte hur jag har fått denna vackra, underbara pojken....
ELVIS DU BETYDER ALLT FÖR MIG!!!!!!!!! ÄLSKAR DIG ÄNDA UPP TILL MÅNEN O TILLBAKA=)=)=)


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0