Lite mera bilder...



Elvis aker moppe, vid koh phayam, det tyckte han om..



Har ar var lilla hydda pa koh jum freedom. de har byggt nya bungalows. jatte fina sma hus.



Elvis kompisar vid resturangen...



Elvis far ben massage, oj va han alskade det...han tjatar nu pa att fa massage...



bat utflykt till olika oas bla maya bay...dar filmen the baech spelades in.



det var den basta utflykten nagonsinn...



Underbara kort...



Igar va det full moon..underar mane..

vi har det bra, maste dra nu for de tar tid att ladda upp bilder o ja har suttit har tillrackligt men ni ser ju att vi lever livet hihihihihi

Mina vänner
Postat av: Nilla

Ja det ser verkligen underbart ut. Men var är hjälmarna...aja baja!!!

2011-03-20 @ 17:14:41
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Momo

Wow så vackert!

Hoppas allt är bra med er:)

Själv åker jag till Jämtlandsfjällen på torsdag morron, har tagit ledigt från jobb. Ska bara softa i naturen lite, hehe! Tänker på er sötnosar. Puss o sköt om er, ta många dopp i havet för mig med, blubb blubb

2011-03-21 @ 21:40:14

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0