Utflykt till Vaxholm



En utflykt till Vaxholm med min morfar från tyskland o hans fru o deras vänner o min mor såklart;)
Elvis väntade otåligt tills vår båt kom. Han tjatade o tjade vår båt, vår båt???



Äntligen är vi på båten. Elvsis tittar ut o ser på vågorna;)



Gammelmorfar o Elvis fina ni är<3



Fina vi är <3



Elvis fick välja kaka o Elvis valde såklart den största muffins som fanns tror jag iaf;)



En mysigt båtutflykt till Vaxholm. en super trevlig dag. Elvis var så nöjd. Han sov ingen middag fast han var så så trött, men inte kunde han missa något såklart=) så Elvis somnade kvart i sju o sov heeela natten lång, toppen=)


Mina vänner
Postat av: Nilla

Vilken mysig dag ni fick.

Kram

2011-06-19 @ 13:13:58
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0