Picknick

idag ska jag o Elvis på picknick i haga parken. det ska bli så mysigt!
vi ska träffa en gammal vän till mig, det var lite komiskt hur vi träffades faktiskt...

vi var båda på ja sådan företagsfest vid solna, där man spelar hästar, ja va heter det nu då??
ja ja, men där satt vi som bordsgrannar, vänta nu hur länge sen va det egentligen ja iaf flera år sen. vi satt och pratade o pratade. till slut kom vi fram till att vi nästan bor grannar o att jennie som hon heter hade en fest dagen efter hemma hos sig o jag kom på den festen o så blev det. vi sågs väl några gånger. haft kontakt då o då. men nu va det många år sen sist, så vi bestämde att träffas idag. jätte roligt!!!
o denna gång har vi barn också=)
igår handlade jag o Elvis till picknicken o Elvis ser fram emot det jätte mycket.
bilder kommer väl senare...;)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Vad mysigt, hoppas ni får en härlig dag. Vi ses i kväll. Kram

2011-06-14 @ 12:00:25
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0