Min duktiga Elvis!!!!

SÅ LYCKLIG!!!!!
Elvis sjukgymnast har skickat mail till oss så så här har hon skrivit då ra:

Vad kul det var att träffa Elvis och er!
Tänk vad mycket som händer, han utvecklas fint och det är underbart att se er med honom. Jag har sammanställt resultat från frågeformuläret vi annvände men det var frågor som handlade om "personlig vård" och "social förmåga". Inom personlig vård låg Elvis precis ovan lägsta normalgräns för åldern - dvs. han gör det man förväntar sig av barn strax under 3,5 år. (så gammal han var när vi träffades) Det tycker jag är toppen bra, eftersom han också fortfarande använder blöja - det kunde man annars vänta sig dra ner resultatet. Han är duktig på mycket annat som t.ex att äta själv. Kanske blir det läge att skippa blöjan under sommaren? Inom området "social förmåga" låg Elvis högt jämfört med vad man förväntar sig för åldern - toppen! NI har en smart och social kille.

Är så stolt över vår fina kille vi har...
det finns inte ord...





Detta kort är från idag, vi var o besökte Elvis farmor, farfar, Farbror=)

Mina vänner
Postat av: Nilla

Vad roligt att höra...men det visste jag ju redan. Blev så nöjd med kortet. Jag har fler om du vill ha. Har även jättefint kort på Daniel och på dig.

Kram

2011-06-12 @ 19:48:35
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0