hej hopp

igår så umgicks jag med beccan o hennes små söta, underbara barn. vi gick o åt lunch sen fick tilda hämta Elvis på dagis, gissa om han vart förvånad. hans tjej hämtar sin man på dagis;) de fick leka lite o vi morsor fick snacka lite skit;)
idag har jag jobbat o väl hem mysa lite med lill prinsen o så på tjej träff hos en vännina o drack en öl o snackade ännu mera skit hihihih;) det är härligt med vänner man har. man kan bara vara dig själv o bara vara o lyssna, skratta o gråta ihop det är underbart!!!!<3<3<3<3

o så fick jag höra en dålig nyhet ang om det arbete de gör på taken på vårt hus.......
de har skett en vattenskada i vårt sovrum så j*vla irriterande. vårt fina sovrum, det ända rum vi verkligen älskar o så är det förstört pga av deras dumma arbete de gör på taket, att de inte täcker med pressening på natten, de klart det regnar in...åhhhhhhhh

       


mina kära vänner puss på er<3




Elvis hjärta tilda....<3



Söta Agnes med beccan på Agnes dop för ett tag sedam, fina ni



Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0