Underbara morgon...

Idag känner jag mig så lycklig, ja jag vet inte varför men allt känns så himla bra idag,
o jag är så stolt över min prins....
o så lycklig att jag har två prinsar som jag bara vill krama o pussa ihjäl typ...;)

imorse vaknade vi nästan samtidigt, o vi myste o myste...kliade varandra, o skrattade...
o pussades....
jag försökte med att Elvis skulle vara utan blöja men nähäpp det gick inte alls idag, vill ha blöja!!!!! skrek han tills han fick en...

hur göra liksom?? ska man bara invänta tills han vill eller?? det känns som om det aldrig kommer att bli..han är ju 3.5 år...hm....

ikväll blir det grill hos mor min med min morbror från tyskland, o mina kusiner som jag inte har träffat på ja typ 10-15 år....

det känns bra att ha familjen samlade nu...
ja när det har varit som jobbigast...

nu ska jag mysa ännu mera med prinsen min....



Mina vänner
Postat av: soffie

va fin din blogg är,

kul med kusinträff,hoppas solen tittade fram på er,må så gott

2011-07-14 @ 20:15:19
URL: http://soffie69.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0