Mina lediga dagar schema!!!

Torsdags: ja va gjorde jag då?? möten, sen till min fina svägerska, o så åkte vi o fiskade vid översjön på kvällen=)

fredags: hade tjejkväll, mys pys, det måste göras fler gånger.

lördags: då åkte vi till min mormor o sov över tills idag, det var super mysigt. Elvis badade, vi åt god mat, för god mat, jag har väl gått upp flera kilo=) Elvis är så rolig,
han låg i mormors säng o sa å så härligt det är här, både jag o mormor skrattade=)

Söndag idag: vi var nere vid stranden, Elvis badade ännu mera. sen åkte vi till min svägerska o fikade, Svärföräldrarna var där med, det var mycket länge sen. semestertider o allt. vi bestämde då att kära svärmor följer med till skansen=)

Måndag: Till skansen med Elvis o Elvis lill kusin Millis, o svärmor trevliga puckar=)

Tisdag: vi får väl se om jag orkar, men vill ju det sååå gärna, åka till min vän som har fått en liten flicka för en månad sen.

fina lediga dagar, det är härligt med ledigt=)


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0