Familje år??

ja men verkligen så här mycket har jag aldrig umgåtts med min familj alltså morbröder, morfar, kusiner....
det känns otroligt fint o bra att vi är samlade och tillsammans..
först var det ju min morfar som kom hit från tyskland o då umgicks vi en lördag visserligen men ändå...
o sen med morbror som bor faktsikt här i sthlm men vi har inte setts så ofta för den delen..
o nu kom min andra morbror från tyskland med sin familj. o de ska vara här i två veckor. det betyder ännu mera familje mys...

för mig betyder familjen mycket, vi är en liten familj...
o äntligen är vi samlade...underbart!!!!!
Ja fast min morfar har ju åkt hem till tyskland för länge sen;)




Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0