dvala...

zombie????
ja det lär nog vara jag idag så se upp alla som möter mig!!!!!!!!!!!!!!!!
jag somnade så skönt i sovrummet men sen vaknade jag av värsta hostattacken någonsinn, som elvis brukar få vid sin förskylningsastma.
det tog aldrig slut tvärtom. fy F*N säger jag bara på ren svenska. trodde att jag skulle behöva åka till akuten till och med. kunde inte andas o hostade upp slem o hostade o hostade....
jag tog elvis o sambo Ds astma medeciner flera omgångar...lite bättre men det gav inte med sig...

jag gick upp bytte rum, till elvis rum för att ja det kanske är vattenskadan som spökar min hosta???? kan det vara det?
så nu får vi nog sova i gästrummet ist.
hoppas de kommer snart o renoverarar. så här kan man inte ha det.....

jag slog på tvn från 4 till 7 imorse då hade hostan lagt sig lite o jag kunde somna om kanske si så där i två timmar....=(
nu iväg till dagis o sen till jobbet!!!! undrar hur det här ska gå???
men det är ganska lugnt på jobbet ändå, det känns lite för onödigt att sjukanmäla sig...jag får vila en annan gång....


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0