den mest...

finaste, underbaraste, så snällaste o som gjorde min mormor lycklig är nu i himlen...
det känns så fruktansvärt jobbigt...
varför???
ja varför???
det kan man undra....
så fin människa har gått bort...
jag är så lycklig att jag o Elvis hann åka till deras land för några veckor sen om ni minns att vi var där...
så puts veck bara borta sådär..
nä det blir svårt att förstå...
alla mina tankar o ledsamheter går till min mormor som äntligen hade hittat kärleken, mannen i sitt liv..
o hans barn o barnbarn såklart...
O Elvis älskade verkligen honom...o jag såklart....¨

nä det här va en jobbig start på sommaren....




Mina vänner
Postat av: Nilla

Så fint du skriver. Jag blir så rörd, och berörd. Det är så sorgligt. Kram till er alla.

2011-07-08 @ 21:59:19
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0