chip chip!!

hej på er, va händer här då? jo jag var med elvisen på mc donken idag efter jobbet o åt där, o vi var o tittade på djuren bredvid. det fanns så söta ara ungar så fina o söta...o kaniner man vill ju bara mysa med dem. det var en svart som kom o nosade på fönstret så söttttttt!!!

men nej inga fler djur på länge iaf. vi vill resa så mycket som möjligt o så har vi inte tid...

annars våra dagar rullar på. elvis har varit trotsig o trött idag o han vägrar ju att sova.

vi hade värsta släktträffen igår o det var så mysigt att få vara med familjen. vi somnade i min mammas säng medan festen pågick för jag sulle ju upp tidigt till jobbet.

jobbar extra i helgen money money its funny;)

ha de gott nu har vi fredags mys

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0