Tack....

hej, ja var är det som sker?
jag har jobbat natt, o elvis har varit hos sin faster med kusiner o sovit över.
Jag är så glad att det funkar. När jag jobbar natt så har någon elvis. 
Vi är Så tacksamma när vår familj ställer upp för oss, verkligen.
o att det går så bra. Elvis tycker det är roligt att få vara med sina kusiner o leka.
o tänk att han får så bra kontakt med dem, som inte jag kanske hade på min pappas sida. jag vet knappt ingenting tyvär om dem heller. men visst jag lider inte av det just nu. men det är ju alltid roligt att umgås med sina kusiner o ja familjen. o så mycket som elvis träffar dem, eller farmor, farfar, farbror o sin mormor, mormorsmor vem gör det?? ja det kanske finns några stycken där ute absolut.
men jag är bara så tacksam att vi har så nära till våra familjer när vi behöver dem o att de vill ställa upp för oss, under en natt sådär.

Ett stort tack!!!

O att inte förglömma Elvis har faktiskt sovit hos sin gudmor, jean. så fint att även hon finns till hands=)



Mina vänner
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 12:14:00
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Nilla

Klart man ska hjälpa varandra. Kram

2011-01-14 @ 11:46:08
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0