nyfiken=)

Elvis är så nyfiken på allt o vill utforska o vill lära sig allt, det är så roligt. jag njuter av att han vill allt det där. jag blir så lycklig innombords.
 alltså jag kunde ju aldrig drömma om att han skulle lära sig gå, prata, utveckla sig, eller lära sig hoppa. allt verkade vara emot oss o emot elvis utveckling men tji fick vi. Elvis är så stark!


han har varit med om så mycket o allt ovanligt alltså alla ovanliga sjukdomar ska han ha fått verkar det som, visst finns det fler men nu får det faktiskt räcka!!! okej!!!

Men Elvis har inte gett upp, han försöker o ger allt för att få sin vilja genom. det kallas jag en kämpe!
Hans utveckling går så framåt nu. det är roligt.
 Nu vill Elvis lära sig bokstäver o va står det där? säger han. o räkna.

ROLIGT!

Nu ser vi på ett glatt  2011, nya roligheter o ännu mera utveckling=)
 o adjöss med dumma ovanliga sjukdomar tack!!!

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jag kan bara hålla med...ajöss med alla dumma sjukdomar. Vad roligt att han vill lära sig bokstäver och siffror. Det är bara att tjata på, vips så läser han tidningen för er.

Kram

2011-01-04 @ 18:59:52
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0