mys söndag..

vaknade lite sent idag, aja aja det får inte bli en vana!!!;)

elvis vaknar så glad varje morgon, mysa mamma säger han...

sen ruskar han om sin pappa, vakna vakna pappa säger elvis.....

Jag också mysa pappa,  sa elvis när jag pussade sambo D på kinden;)

Elvis behöver inte nappen sa han också o tog ut nappen från munnen och skrattade;)

Elvis kan säga sitt namn ordentligt nu förut va det Ellis=)=)

vi får väl se vad dagen bjuder på, någon som vill leka med oss idag???

Mina vänner
Postat av: Anna Hulda Viktoria Eriksdotter

Jag vill leka med er men det är ju så jädrans långt att åka. Jag vet inte om jag hinner.

Puss på er gullisar!!

2011-01-30 @ 10:52:42
Postat av: Nilla

Vi ska åka till morfar, sen kan vi leka med er...om ni är hemma.

Farmor & Farfar

2011-01-30 @ 11:33:30
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till h-barn

Vi leker också gärna men Axel är ju sjuk, igen :(

Kram!

2011-01-30 @ 11:33:48

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0