jag..

längtar efter att bara vara o umgås med de jag älskar mest i hela världen o det ska jag få göra också nämligen, vi ska till thailand, mitt drömland, mitt underbara eller vårt underbara paradis. det finns nog inget land som jag älskar så mycket.
jag känner fri o där kan man göra ingenting, bara vara, hur underbart är inte det? bara vara....komma bort från allt, få nya krafter o umgås med mina fina killar...

vi planerar för fullt vart vi ska åka o hur, men det blir nog första stället där elvis fasters familj ska tillbringa sina sista dagar innan hemfärd för de åker tidigare än oss, o det är på kho kho khao, ligger vid khao lak. det ser underbart vackert ut. sen får vi väl se vart vi hamnar men vi har sagt att vi ska även till koh tao, o över till koh samiu där vi har våra vänner med en ny bar. bara få nätter. för det har blivit så förstört nu så jag vill inte dit egentligen men gör det för våra vänner skull..=)




kho kho khao, det ser underbart ut.

Mina vänner
Postat av: Nilla

Jaaa...det ser verkligen underbart ut. Det är nog precis vad ni behöver. Önskar att jag också fick lite sol och varma bad. Men resan är för lång. Och slantar är det ont om ;o) Får vänta till våren när jag åker till "mitt" paradis...Österlen.

Stor Kram

2011-01-07 @ 10:00:14
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0