jag känner...

mig så maktlös när Elvis mår så dåligt, det är så jobbigt...
usch mammas hjärta gråter o jag gråter av att inte veta vad jag ska göra? jag har gett te skeds vatten, men magsjuka ändå, från munnen. o jag har gettt Elvis hans fovvo dricka, mat, nej nej nej nej till allt o magsjuka genom munnen. Jo alltså det är viktigt att han kissar men nu var det faktiskt länge sen. jag var hos min vännina lite snabb visit med ett par andra vänner o hon gav mig klyx som jag kunde ge till Elvis o det gick jätte bra, pruttttttt sa det o det kom ut, o prutttt igen, men fortfarande är han i obalans...usch.....

det är så jobbigt...att se honom så här igen....vi får väl se hur han är ikväll, senare, annars får vi väl hälsa på farbror doktor på ks. eller hoppas det går bra tills imorn o då måste få tag på tarmterapin för kontroll?

ja vi får väl se....


Mina vänner
Postat av: erika

hej hoppas det ordnar sej...min son har va

rit magsjuk nu i fyra dygn så jag tror att det går magsjuka hoppas det blir bättre snart kram

2011-01-23 @ 22:13:11
Postat av: Nilla

Tänker på er och hoppas att det går bra. Ringer i morgon och hör hur det gick. Puss & Kram

2011-01-23 @ 23:09:27
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0