inget speciellt...

ja inget speciellt har hänt, eller sker för tillfället. så jag har inget att skriva om heller faktiskt. Men det är nära till thailand, om ca 1 månad åker vi hur skööönt som helst. Behöver verkligen komma bort, ja igen hahahaha. men alla behöver ju en pause eller två eller hur?

Vi har fixat kattvakt också, det blir vår kära vän, katternas extramamma=) som tar dem så tacksamma är vi=)
Så nu kan vi börja planera på riktigt, o ringa alla doktorer med elvis alla medeciner som behövs tas med osv...

o dagarna går, redan fredag. jobbar idag, sen ledig i helgen.

Elvis han mår bra, Är så glad o sprattlig. som barn ska vara!!!

trotts åldern är här också, elvis vill inte klä på sig för att gå till dagis..lite tjafs o bråk men väl på dagis går det alldeles utmärkt=)

trevlig helg så får vi se vad den bjuder på....

Jag bjuder på några kort från thailand år 07, 09



Underbart att känna fötterna i sanden..



Jag älskar bangkok, det är min favorit huvudstad. Det finns allt, kaos, bilar, kjul där folk bor, rikt o fattigt i o samma område, man hittar väldigt lätt o kan ta sig fram, alltså jag o Sambo D hittar bättre i Bangkok än vad vi gör i stockholm....det är sant.



Tuk tuk, ååå snart kommer vi....=)



88 våningar upp, coolt va?
Här nedanför är Baiyoke sky 
med 660 hotellrum=)







Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0