Hoppa=)=)=)=)

Titta mamma Ellis hoppa

Så hoppade Elvis som aldrig förut har kunnat, för han har problem med att känna sin kropps tyngd, och har svårt att stå på tå.
Men igår så hände det, det sa bara hopp!!!

Elvis hoppade o hoppade o var så stolt över sig själv. jag skrek av glädje=) vi har övat si så där men iaf någon dag per dag att försöka hoppa. o stå på tå har vi övat på också. Elvis sprang på tå=)
tänk va duktig han är så stolt över min Elvis. Det går så mycket framåt att jag inte hänger med.


Mina vänner
Postat av: Nilla

Hopp, hopp på er :o) Vad roligt!!!

Kram

2011-01-03 @ 18:08:11
URL: http://nillasdagar.blogg.se/
Postat av: Malena

Va roligt, massor med kramar från mig.

2011-01-05 @ 08:40:59

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0