god morgon...

här vaknar man tidigt för att åka till jobbet snart....
kunde inte sova så himla gott man tänker ju för mycket....

men sen slumrar man till o tänker på härliga tankar när sin älskade son kramar om o vill hålla om mig runt min hals men sina små armar, det är kärlek det,

Jag är så rörd o stolt över min son, vad han har åstakommit den sista tiden. deet går så fort nu. han vill lära sig allt o mer därtill o verkligen lär sig o som vilken 3 åring som helst.=)

jag är så stolt över honom...=) o som han sjunger barnvisan tomte i skogens slut, här nedanför en inlägg tidigare. jag blir så rörd o alla mamma känslor o all kärlek för min lilla gosse det går inte att beskriva!!!

Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0