god lördags morgon på er=)

hej hej, här vaknade vi med glatt humör, Elvis ville först mysa genom att kramas med sina söta små armar runt min hals. o ryska om oss lite;)
nu ser vi på en barnfilm sen blir det en promenix.

O senare på eftermiddag kommer familjen M, Elvia alla 3 tjej kompisar på grekisk middag. Så mysigt.
Vi har pratat om grekisk afton länge nu men då bestämde vi det nu. Fylld paprika, friterad ost till förrätt, mums, o greksk sallad. o tzaziki som min (mamma) kompis tycker så mycket om. kul!!!!!
O männen kan sitta o umgås o prata lite kill snack medans vi är med barnen o busar, eller tvärtom;)


Mina vänner
Postat av: Tiina

Gud så mysigt de lät :) Hoppas ni får en fin och glädjerik afton.

Kramis Tiina

2011-01-15 @ 11:43:10
Postat av: Nilla

Härligt! Grekisk afton...blir lite avis. Själv ska jag jobba i natt. Hoppas att ni får trevligt.

Kram

2011-01-15 @ 12:04:51
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0