FK

alltså försäkringskassan, jag bävade faktiskt för att gå på möte med fk, har aldrig varit på ett sådant möte o visste inte riktigt vad man skulle säga, vad är rätt o fel liksom. vad tycker de är rätt o fel? men jag talade ju sanningen så klart alltså va mer skulle jag säga? eller inte säga det finns ju inget att dölja här inte hahahahha. men det gick över förvtan jätte bra möte, verkligen. o vilken förstående handläggare jag har fått wow=) nu är jag glad.
hon sa det faktiskt, tyckte du det var lite läskigt att komma hit? njae sa jag jo e man har ju läst tidningarna, ja sa hon men det är inte egentligen så det går till som det står i tidningarna. nä det fick jag ju bevisat idag....

all eloge till min fk kontakt iaf...

Mina vänner
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

elvis presley sjunger bra xD

2011-01-14 @ 22:45:07
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Bra med ett bra möte.

2011-01-15 @ 11:02:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0