Tjej träff, eller Mamma träff=)

ikväll ska vi vara ett gäng tjejer o träffas. roligt. vi är nästan alla mammor också, barn i olika åldrar men det är trevligt att lära känna nya människor. vi ska vara här hos mig en stund sen går vi ut och äter på resturang nice nice!
uppdaterar senare...=)


Mina vänner
Postat av: soffie

va kul att du kommer blogga från Thailand då kommer jag absolut att titta in här,När åker ni?

Vi åker med till varmare breddgrader vi sticker till en av Kanarieöarna den 28 till Fuerteventura,

ska bli härligt även om vi bara blir borta en vecka,

må gott å ha en riktigt trevlig kväll med tjejerna:)

2011-02-19 @ 17:47:05
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: soffie

fniss jag såg nu efter att jag skrivit den förra komentaren att du skrivit i min blogg när ni skulle resa, vi reser visst samma dag den 28e,

härligt ska vi ha det:)

2011-02-19 @ 17:51:44
URL: http://soffie69.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0