tacksam

tacksam att vi har så nära tilll våra föräldrar, släkt som kan ställa upp när det krisar sig. UNDERBART!
för jag vet att det är många som inte har sin familj i närheten eller som inte har möjligheten att hjälpa till när det behövs.
Jo så här är det ju att Elvis behöver få sin botox injektion, sker under narskos. han har inte fått den på så länge. Och nu är han frisik. men inte vi föräldrar. så typiskt. men vad göra? vi kan ju inte åka dit med en massa bakterier.
då frågade vi om elvis farmor kunde åka med elvis idag på inskrivningsdagen o imorn då det är op. Och det kunde hon. Helt otroligt så bra. så tacksam att vi får hjälp med det just nu vi mår skit.
och för elvis skull att han får det han måste ha för att må bra i rumpan/magen.

Det hade gått bra hos doktorn o narkosbedömning.
Men dessvärre gick det inte så bra med att ta sig dit eller hem, jobbigt med trafiken o snön.

men som sagt i det stora hela gick det bra och äntligen bär det av imorn men utan att jag kan vara med för första gången, känns jätte jobbigt. Jag har alltid varit med in och elvis har somnat i min famn usch jobbigt.
men jag är så så så trygg med att elvis är med sin farmor, det kommer gå alldles utmärkt!!!


Mina vänner
Postat av: Nilla

Tack själv...för att jag har ert förtroende att göra detta på egen hand. Det känns hedrande...att Elvis ska få somna i MIN famn i morgon. Jag ska ta väl hand om honom.

Många Kramar

2011-02-16 @ 19:15:50
URL: http://nillasdagar.blogg.se/

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0