Sovit dåligt...

För det första:
 Sambo D behövde faktiskt inte ta bort så mycket kläder av mig denna gång, det var jag som gjorde det ist hahah, nu är jag nöjd. och allt är nästan packat o klart. Elvis har en liten väska med leksaker o en ny överasknings leksak, en sån där spel manick som han kan trycka o spela på som en liten gameboy men ändå inte. det är toy story i den.=)

Jag har sovit sjukt dåligt inatt, lite oro i kroppen av någon anledning. Jag vaknade imorse av att jag tyckte höra ringklockan ringde,
 men jag gick ner o ingen var där.
 sen vaknade jag av att jag trodde det var måndag o att jag kom för sent till jobbet. man börjar ju 7. o jag var så stressad hur skulle jag ta mig till jobbet nu kl var då halv åtta!
usch vilken oro jag hade, men det är väl lite av resfeber igen, va jag tjatar om det. men sån är jag. o det är så tomt här hemma. man tänker på att katterna är här, man stänger dörrar o säger god natt kissarna men det är ju ingen här, vad konstigt det känns.
jag är van att resa men jag är alltid så här innan resa. jag är så grymt orolig av någonting, jag tycker inte om att vänta o jag är nog lite skrajsen att flyga, jo faktiskt. jag måste alltid ta en gin o tonic när jag flyger;)
japp,
o ja och att inte träffa min mamma o familj, vänner på så lång tid det är lite jobbigt....


Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0