Inte lätt...

Ja vem har sagt att det är lätt att packa, usch vad mycket vi ska ha med oss. hahah. medeciner typ halva apoteket;) men denna gång är vi så redo det kan bara inte gå fel typ..hoppas jag. vi har alla sorters olika medeciner med oss plus lite till. och elvis välling o klyx, o resolax, movicol, slang, astmamedeciner, vad mer jo ögon medecin till och med om elvis skulle få ögoninfektion så har vi det också, flagyl. men det kommer gå bra. mindre kläder till oss kanske men gu så svårt det är att välja bland alla fina sommar kläder som jag har fått fram och skor...åhhh
Sambo D kommer säkert att halvera mina kläder, som vanligt. den behövs inte eller den kan du ha i flera dagar bla bla bla..=)=)
men då får det ju plats med mera shopping=) om det blir så. men jag är sån också att jag tar med mig väldigt mycket sen annvänder jag knappt några kläder, det är ju lite onödigt då.
ja vi får väl se hur det går.
Elvis är nu lämnad hos sväris han får sova där idag också. mysigt för honom och för dem. Och för oss kanske;)
Men vi ska ju lämna katterna och ja det är ju inte det lättaste, Nisse märker direkt som händer..







Mina vänner

Här kan du kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Här skriver du till mig:

Trackback
RSS 2.0